پرسشنامه باور برند

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: ارزیابی میزان باور مصرف کنندگان برند

تعداد سوال: 12
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 4900 تومان

خرید فایل

پرسشنامه باور برند

زمانی که شرکت یک جایگاه را برمی گزیند ، باید قدم های محکمی برای قبولاندن و اثبات جایگاه مورد نظر به اثبات جایگاه برند به مصرف کنندگان بردارد. تمام تلاش های آمیخته بازاریابی شرکت باید حامی استراتژیبرندسازی برای تعیین جایگاه باشند.

تعیین جایگاه برند و هویت شرکت تنها با صحبت ایجاد نمی شود بلکه مستلزم اقدامی محکم است. اگر شرکت تصمیم به ایجاد جایگاهی براساس کیفیت و خدمات برترداشته باشد، ابتدا باید وجود چنین جایگاهی را به اثبات برساند. طراحی آمیخته بازاریابی یعنی محصول، قیمت، توزیع و ترویج مستلزم انجام جزئیات تاکتیکی در خصوص استراتژی تعیین جایگاه است. بنابراین، شرکتی که به جایگاه بیشتر در ازای بهای بیشتر تمسک می جوید، می داند که باید محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند، بهای بالایی مطالبه کند، از این طریق دلالان حرف ای محصولش را توزیع کند و در رسانه ای با کیفیت بالا تبلیغات کند. شرکت باید افراد خدماتی بیشتررا استخدام کرده و آموزش دهد، خرده فروشانی را بیابد که شهرت خوبی در ارائه خدمات دارند و پیام های فروش و تبلیغاتی را تولید کند که بیانگر خدمات برترش باشند. این تنها راه بنا نهادن جایگاهی مستحکم و قابل باور است.

شرکت ها معمولا یافتن استراتژی مناسب برای تعیین جایگاه را از اجرای آن راحت تر می دانند. بنای یک جایگاه یا تغییر آن معمولا نیازمند زمانی طولانی است. در مقابل، جایگاه هایی که در طی سالیان دراز حاصل شده اند ممکن است در یک لحظه از دست بروند. زمانی که شرکت جایگاه مورد نظرش را بنا می کند باید آن را از طریق عملکرد ثابت و برقراری ارتباط مناسب با مشتری حفظ کند. باید از نزدیک بر روی این جایگاه نظارت کرده و در طی زمان آن را با نیازهای مصرف کننده و استراتژی های رقبا سازگار سازد. با این وجود، شرکت باید از از ایجاد تغییرات ناگهانی که موجب سردرگمی مشتری می شود دوری کند، در عوض، جایگاه محصول باید به تدریج و در طی تطبیق با محیط بازاریابی همیشه در حال تغییر، تکامل یابد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *