پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر حضور در کلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان

این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.

هدف: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عدم حضور در کلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان

تعداد سوال: 12

شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3500 تومان 

خرید فایل

پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر حضور در کلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان

کلاس هاي درس به دليل انتقال حجم زيادي از نگرش ها و تجربيات از سوي اساتيد به دانشجويان داراي اهميت به سزايي هستند. عملي شدن اين انتقال مستلزم حضور فعال و مستمر دانشجو در کلاس درس هاي نظري است. حضور در کلاس درس ارتباط تنگاتنگی با پیشرفت تحصیلی و جلوگیری از افت تحصیلی دانشجو دارد در حالی که امروزه دانشجویان تمایلی برای حضور در کلاس ندارند.

شیوه تکمیل: هر یک از عبارات زیر را خوانده و نظر خود را در حضور در کلاس های درس نظری، بر اساس گزینه های ارائده شده مشخص نمائید.

روش نمره گذاری

این پرسشنامه دارای 12 سوال بوده و هدف آن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر حضور در کلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.