این پرسشنامه استاندارد از نوع فایل ورد و به همراه تمامی اطلاعات مربوط به نمره گذاری، تفسیر، و … در قالب جداول زیبا و آماده تکثیر ارائه گردیده است. پس از پرداخت موفق می توانید به صورت آنلاین اقدام به دانلود فایل مربوطه بپردازید.
هدف: شناسایی و اولویت بندی موانع جذب حامیان مالی در صنعت ورزش از دیدگاه مدیران و کارشناسان (مشكلات مربوط به جامعه، مشكلات دروني شركتها، مشكلات مربوط به مديريت ورزش، مشكلات مربوط به تيمها)
تعداد سوال: 13
تعداد بعد: 4
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: Word 2007
همین الان دانلود کنید
قیمت: فقط 3700 تومان
سرمایه گذاری حامیان در صنعت ورزش به عنوان عنصر آمیختهی بازاریابی ورزشی، از منابع اصلی و رایج در این صنعت به شمار می رود. با این حال، موانعی در راستای جذب حامیان مالی در صنعت ورزش وجود دارد.
در یك قرارداد حمایت مالی ورزشی، هم شركت حامی و هم باشگاه ورزشی می بایست در انتخاب شریك تجاری خود دقت كنند. برای یك باشگاه ورزشی باید مارك تجاری و همچنین محصول موردنظر در خور شخصیت و پرستیژش بوده و نوع محصول یا خدمات نباید با فرهنگ عمومی جامعه تناقض داشته باشد و البته رقم پیشنهادی باید بیشترین باشد. از سوی دیگر برای یك حامی مالی انتخاب می بایست متناسب با مخاطب هدف مورد نظر باشد، وضعیت تیم از لحاظ پیروزی های ورزشی باید امیدواركننده بوده و نهایتاً مجموعه هواداران باید وسعت كافی را داشته باشند.